| bloemen als liefdesboodschap |
| Gepost
door : R
met ip: 62.51.10*
Op: 26/10/2006 10:55 |
|
Ambrosia's betekenen: de liefde is teruggekeerd Azalea's betekenen: romantiek Camelia's betekenen: standvastige liefde Roze anjers betekenen: ik zal je nooit vergeten Kersenbloesems betekenen: spirituele schoonheid Margrieten betekenen: onschuld Gardenia's betekenen: je bent aantrekkelijk Geraniums betekenen: een geheime ontmoeiting Hazelaartakken betekenen: verzoening Irissen betekenen: hartstochtelijk vuur Seringen betekenen: nieuwe liefde & onschuld Lelies betekenen: beminnnelijkheid & zuiverheid Orchideeen betekenen: Je bent mooi Perzikbloesems betekenen: je bent uniek Rozemarijn betekent: herinnering Tulpen(rode) betekenen: mijn volmaakte geliefde Tulpen(andere) betekenen: jij bent alles voor mij Viooltjes betekenen: trouw andere manieren om te zeggen `Ik hou van je` Koop verse bloemen - die staan veel langer. Als je partner weg is van zijn kat of hond, koop dan ook cadeautjes voor dat dier! Draai meer muziek als jullie bij elkaar zijn> Een middel om liefde te vergroten: een attente houding. Ongehuwde mannen: verpak nooit iets in een ringdoosje-behalve een verlovingsring. Liefdesbon: goed voor drie wensen. jij bent de persoonlijke tovenaar van je geliefde. "Jouw wens is mijn bevel" (wensen moeten legaal,betaalbaar en fysiek uitvoerbaar zijn) Haal een bloem uit elk boeket dat hij jou geeft, en stel een nieuw boeket van gedroogde bloemen samen. Pak een synoniemenwoordenboek om je geliefde te beschrijven Aanlokkelijk, aantrekkelijk,bedwelmend, beeldschoon, begeerlijk, betoverend, charmant, fantastisch, goddelijk, hemels, magnifiek, mooi, prachtig, subliem, verleidelijk, verrukkelijk, voortreffelijk. Veel liefs Irene |
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |